Vežbe za definiciju stomaka i zadnjice

Pilates vezbe kojima se zatežu i jačaju mišići stomaka i zadnjice. Aktiviraju se i duboko unutrašnji mišići.

Probajte da radite vezbe iz ovog videa tokom 4 nedelje.

*U prvoj nedelji radite po jednu seriju, kao u videu

*U drugoj nedelji radite po 2 serije

*U trećoj nedelji po 3 serije

*U četvrtoj, poslednjoj nedelji radite 4 serije svake vežbe

F requency: 3-5 puta nedeljno
I ntensity: 10 – 20 ponavljanja
T ype: izdržljivost / snaga
T ime: 20-30 minuta

 

 

Vezbe za definiciju stomaka i zadnjice Vezbe za definiciju stomaka i zadnjice Vezbe za definiciju stomaka i zadnjice Vezbe za definiciju stomaka i zadnjice Vezbe za definiciju stomaka i zadnjice Vezbe za definiciju stomaka i zadnjice Vezbe za definiciju stomaka i zadnjice Vezbe za definiciju stomaka i zadnjice Vezbe za definiciju stomaka i zadnjice Vezbe za definiciju stomaka i zadnjice Vezbe za definiciju stomaka i zadnjice Vezbe za definiciju stomaka i zadnjice Vezbe za definiciju stomaka i zadnjice Vezbe za definiciju stomaka i zadnjice Vezbe za definiciju stomaka i zadnjice Vezbe za definiciju stomaka i zadnjice

 

Uživajte do narednog vežbanja

Nada 🙂

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published.