Vezbe za noge i zadnjicu

Vežbe za noge i zadnjicu

Vežbe za zadnjicu i noge. Utiču na jačanje mišića i popularno rečeno zatezanje. Ovim vežbama se ne mršavi niti se značajno povećava volumen mišića. Vežbe ovakvog tipa su idealne za jačanje snage i izdržljivosti mišića, za postizanje izgelda „zetgnutih“ mišića. Uz svako vežbanje je vrlo važno da se hranite u skladu sa ciljem. Ako je ishrana neadekvatna, jedete mnogo loših namirnica, nijedno vežbanje vam neće pomoći. Dobra ishrana + redovno vežbanje su ključ za zadovoljavajuće rezultate. 😉

F requency: 3-5 puta nedeljno
I ntensity: 10 – 20 ponavljanja
T ype: izdržljivost / snaga
T ime: 20-30 minuta

 

Vezbe za noge i zadnjicu

 

Vezbe za noge i zadnjicu

 

Vezbe za noge i zadnjicu

 

Vezbe za noge i zadnjicu

 

Vezbe za noge i zadnjicu

 

Vezbe za noge i zadnjicu

 

Vezbe za noge i zadnjicu

 

Vezbe za noge i zadnjicu

 

Vezbe za noge i zadnjicu

 

Vezbe za noge i zadnjicu

 

Kako vam se čini trening?

 

Uživajte do narednog vežbanja

Nada 🙂

 

 

Poslednji članci