iskorak zagrevanje

Vežbe zagrevanja pre treninga

Pre bilo kakvog treninga važno je da uradite zagrevanje. Treba da traje između 5-10 minuta. Zagrevanjem podižete temperaturu tela, bolja je prokrvljenost mišića, samim tim manja je mogućnost povrede, a i mišići onda bolje rade. Polako pripremate i srce, postepeno podižući puls. Ako trčite, zagrevanje može da bude žustriji hod, trčkaranje potom trčanje vašim tempom. Možete se zagrejati i ovim vežbicama ispod. Ako radite vežbe (snaga / izdržljivost) isto se možete zagrejati na kardio način. U fitnesu, to je neka kardio mašina u trajanju od 10-ak minuta, a ako ste napolju može neko kratko trčkaranje, poskakivanje ili opet ove vežbice ispod. Kada osetite da vam je puls blago povišen, da je temepreatura tela isto tako povišena, to je znak da ste se zagrejali, tj. da je telo spremno za trening.

Svaku vežbicu možete raditi u trajanju od 30 sekundi, ili na broj ponavljanja 10-15-20.

vezbe-zagrevanja-pre-treninga2

 

 

output_LhIF3g

output_QwFclG

output_QYPPSq

output_4FTIIQ

 

output_qm5R18

 

output_a96gU2

To je to, spremni ste za trening! 😉

 

Uživajte do narednog čitanja

Nada 🙂