Treninzi 07.12.2016.

Zagrevanje pre treninga

Zagrevanje pre treninga

Kada se pripremate da radite bilo koju vrstu intenzivne kontinuirane fizičke aktivnosti veoma je važno da se dobro zagrejete. Šta je sve intenzivna fizička aktivnost: trčanje, trening u teretani, joga pilates, aerobik, bicikl, plivanje, roleri, košarka, fudbal, ples, svaka aktivnost jačeg intenziteta od sedenja ili hodanja. Iako se dešava da mnogi preskaču ovaj deo treninga, to ne bi trebalo da postane i vaša praksa.

Ono što je važno da znate je da su zagrevanje i istezanje potpuno dve različite stvari. Često primetim da ljudi rade neka gibanja koja izgledaju kao vežbe istezanja pre treninga, a u svrhu pripreme tela za predstojeći trening. To se ne radi!

Zagrevanje je aktivnost koja podiže temperaturu tela, samim tim i temperaturu mišića, i na taj način priprema telo za intenzivnu aktivnost. Pravo i kompletno zagrevanje kako fizičko tako i mentalno (psihička priprema) je ključ za uspešan trening.

Tokom samog zagrevanja usled porasta temperature tela, pojačava se i protok krvi, samim tim i do mišića, pa se tako smanjuje mogućnost povrede na treningu, jer su mišići fleksibilniji. Mišići, tj. deo tela koji nije dobro zagrejan su znatno skloniji povredi od zagrejanih delova.

 

Ovo su vežbice koje možete raditi pre bilo kog treninga.

 

Uživajte do narednog vežbanja

Nada 🙂

FITT Individualan plan ishrane uz koji najlakše i najefikasnije stižeš do željenih rezultata.

Ne savetujem vas kako da gladujete ili izbacujete liste namirnica iz ishrane, ne učim vas da kupujete šejkove ili preparate da biste postigli željeni izgled. Ne učim vas da je hrana zdrava ili nezdrava, kao ni dobra ili loša.

Učimo kako da na osnovu ličnih potreba, želja i ukusa sami sebi u budućnosti kreirate idealne obroke i vodite svoju ishranu na način na koji se najbolje uklapa u vaše potrebe.