Zdrav doručak za poneti

U ovom videu cu vam pokazati 3 ukusna i zdrava predloga za doručak koja možete nositi sa sobom na posao ili u školu. Prave ideje za dane kada nemate mnogo vremena a želite da se hranite zdravo.


 

Prvo cu napraviti ove preukusne kolačiće za doručak. Trebaće nam samo dva sastojka 2 zrele banane i jedna šolja ovsenih pahuljica. Oljuštite bananu i izgnjecite je viljuskom dok ne dobijete pire od banane. Sipamo pire u ciniju i dodajemo pahuljice. Potom sve promešamo kasikom i po želji možete dodati još neke sastojke poput čokolade ili cimeta, orašasto voće ili sušene voćkice.  Uzmite tepsiju i stavite papir za pečenje na koji ćemo ređati kolačiće. Ja volim da ih dekorisem sa suvim grožđem, brusnicama i kikirikijem. Voćkice možete umešati u testo, ali ja volim da ih stavlljam ovako i da kolačići budu zanimljiviji.

Ubacićemo ih u rernu na nekih 15-ak minuta, na 180 stepeni.

Evo ih gotovi su, kuća divno miriše. Odložite ih u teglicu ili u kutijicu i tako uvek imate pri ruci doručak za poneti. Nekoliko ovih keksića i šolja mleka ili jogurta su super obrok. Napravite ih za vikend i trajaće vam tokom cele nedelje.Odlična ideja da imate zdrav, i nutritivno bogat obork za poneti. Ono što j eposebno zanimljivo kod ovog recepta je što možete da kombinujete sastojke u zavisnosti od ukusa i trenutno raspoloživih namirnica.

Prelazimo sada na mafine od jaja sa povrćem. Prvo ćemo staviti 4 jaja u činiju za mućenje. Uzmite mikser i pormešajte,  dodaću i 100ml mleka i 2 kašike brašna. Ja koristim kravlje mleko i heljidno brašno, ali vi možete po želji koristitie bilo koje mleko ili brašno. I na kraju 2 kašike rendanog ementalera.  Izlijte smesu u kalupe za mafine i ostavite sa strane da iseckamo povrće. Ja ću staviti papriku, paradajz i tikvicu, vi naravno koristite bilo koje povrće. Možete staviti i pečurke, spanać, kukuruz. Potom dodajte seckano povrće u kalupe za mafine, možete staviti onoliko koliko želite. Stavite mafine u rernu na 20-ak minuta na 160 do 180 stepeni. Pogledajte kako se utrostručuju dok se peku.  

Ovi mafini su toliko ukusni da ih možete jesti i vruće u ohladjene. Napravite ih dan ranije i sutradan imate obrok u skoli ili na poslu. Pripremićemo obrok za poneti, u kutijicu za lunchbox stavicu mafine, kikiriki i brusnice. Ovi mafini su isto super ideja za obrok kod kuće, ako ih držite u frižideru trajaće vam 3-4 dana . Ukusan i nutritivno bogat obrok za školu.

I naš treći obrok za poneti su ćureće rolnice.Uzimam ćureća prsa, namazaću sir odozgo i dodaću list zelene salate, potom zamotam u rolnicu i zabodem čačkalicu da bi se ne bi odmotavalo. Ove rolnice su otliko ukusne da ih možete jesti i za užinu i kao glavni obrok a možete ih spremati i za proslave ili kao posluženje kada vam dolaze prijatelji. Možete ih napraviti unapred i čuvati ih u zatvorenoj kutijici u frižideru 2-3dana. U kutijicu za užinu stavićemo naše rolnice, dodaću malo seckanog krastavca, paprike kao i sušene urme i orahe i tako ćemo imati dodatnu dozu vitamina u ovom obroku. Ovaj obrok je idelana za poneti jer imate dovoljno sastojaka koji će vas držati sitim dok ste na poslu ili u školi. U ovu kutijicu možete dodati i drugo povrće ili  listiće sira. Ako pravite i nosite sa sobom hranu koju volite, onda sigurno nećete imati želju za nekom manje zdravom hranom ili slatkišima.

 

 

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published.