Fitness 17.11.2020.

Želiš plan ishrane prema tvojim potrebama i željama?

FITT Individualan plan ishrane uz koji najlakše i najefikasnije stižeš do željenih rezultata.

FITT NUTRITION metod vam daje smernice za trajno održiv način ishrane koji prija vašem telu i duši kao jednoj celini.

 

 

Osnove FITT Individualanog Plana Ishrane

Svako od nas nailazi na poteškoće kada je u pitanju održavanje željene telesne mase. Bilo da je u pitanju pogrešan odabir načina ishrane, ili je u pitanju nedovoljno poznavanje hrane i njenih nutritivnih i energetskih vrednosti ili je pak sasvim nešto drugo u pitanju, sigurna sam da zajedničkim snagama možemo da postignemo
željeni rezultat.

Održavanje željene telesne figure može predstavljati pravi izazov, ali uz dobro postavljenu osnovu, ishrana za vas neće više biti nepoznata oblast i nešto što
vam zadaje glavobolju.

Fizički izgled treba da bude u jedinstvu za zdravom psihom, jedino tako postižemo dugoročno održive rezultate.

 

Osnove FITT Individualanog Plana Ishrane

Možda ste i sami mislili da će izbacivanje određene namirnice ili makronutrijenta dovesti do trajnog smanjena telesnih masti. Možda vam je to i pošlo za rukom, ali da li se željeni rezultat održao?

Možda ste čuli da ako želite da smršate, treba da drastično smanjite ugljene hidrate u svojoj ishrani. A da li ste isto tako čuli da su ugljeni hidrati makronutrijent koji nam daje energiju, omogućava sjajan mentalni i fizički performans i isto tako da su neophodni u ishrani svih koji vode računa o svom zdravlju.

Sigurna sam da ste makar jednom u svom životu bili na nekoj dijeti i da ste postigli rezultat. Ono što isto tako znam je da se kod 98% ljudi nakon određenog vremena sve vrati na staro. Da li ste krivi vi sami ili je kriva dijeta? Zapravo niko nije kriv. Problem kod većine pristupa ishrani je taj što se ne uče osnove, ne polazi se od bazičnih stvari, ne grade se optimalne navike i nakon završetka svakog režima vi se vraćate starim navikama jer niste naučili kako treba da se hranite da zapravo nikada i ne budete na dijeti, već da način ishrane postane vaš stil života.

Da li sam ja pravi savetnik za vas?

Danas postoji mnogo onih koji se bave ishranom i fitnesom – bilo da su to kvalifikovani nutricionisti i treneri, bilo laici koji doživljavaju sebe kao stručnjake i bave se pseudonaukom. U svakom slučaju, svi smo mi kao individue različiti i kao takvi, različitim ljudima i odgovaramo.

Svako ima svoj pristup koji će nekome prijati, nekom drugom ne i tu nema mesta sujeti. Čak i kada su sami principi ishrane potpuno isti, nekoga ću nervirati ja, moj ton, način govora… Ili nešto treće.

Ali, danas ćemo se zadržati na principima kojima se vodim i u koje verujem kada su ishrana i treninzi u pitanju. Možda vam ovo pomogne da donesete odluku da li sam ja osoba kojoj birate da verujete kada je ova tema u pitanju. 🙂

  • Ishranu smatram važnim delom života svih nas i zato želim da vam omogućim da se osećate dobro po pitanju svog odnosa prema hrani i stilu ishrane. Cilj je da vam hrana obezbedi dobar osećaj, a ne da vas odvede u poremećaj.
    Takođe, želim da budete svesni da ne treba svoj život da podredite hrani i vežbanju, već da to bude deo kome ćete svakako posvetiti pažnju, ali ne i da bude centralni i jedini važan deo.
    Ne treba da propustite rođendan drage osobe zato što „ne smete“ da jedete tortu. Niti da 5 sati dnevno provodite u teretani dok vaš socijalni život strada.
  • Ishrana je individualna stvar i tako joj treba pristupiti. Ne postoji plan ishrane koji će biti univerzalno dobar za svakoga i baš zato vi sami treba da ga prilagođavate sebi (bez ili uz pomoć nutricioniste). Smatram da je važno uzeti u obzir želje, način života, finansijske mogućnosti i sve ostalo što ima uticaja na celokupan život, pa samim tim i na ishranu i treninge. Ne može biti isti plan za majku sa dvoje male dece i studentkinju, baš kao ni za nekoga ko radi 12 h dnevno u kompaniji i nekoga ko radi od kuće i nema fiksno radno vreme. Navela sam primer, ali se nadam da shvatate poentu.
  • Najvažniji je vaš osećaj. Uzalud što je nešto objektivno zdravo ako se vi osećate frustrirano. Zato uvek od klijenata očekujem da mi kažu svoj subjektivni doživljaj i u kom smeru ide promena na svim nivoima, a ne samo u kontekstu mršavljenja.
  • Dijeta nije samo rešenje za višak kilograma. To je zapravo način ishrane koji se može odnositi na bilo šta: mršavljenje, gojenje, rešavanje specifičnog zdravstvenog problema koji zahteva određenu ishranu, ali isto tako i održavanje optimalnog nivoa zdravlja.
  • Ne morate apsolutno ništa izbacivati iz ishrane. Potrebno je samo da stvorite balans, da 80% vaših dnevnih izbora budu nutritivno kvalitetne namirnice, dok onih 20% možete ostaviti za bilo šta. To naravno ne znači da morate svakog dana jesti torte samo zato što možete, ali isto tako ne znači ni da morate jesti salatu ukoliko vam se ne jede. Poenta je da stvorite navike i postepeno ih menjate, a ne da u trenutku preokrenete sve i za 10 dana odustanete.
  • Pogledajte sledeći video: značiće vam! 🙂

 

 

Ne očekujem od vas da ceo život budete na dijeti, očekujem
od vas da od danas pa na dalje nikada nemate osećaj
da ste na dijeti.

 

Osnove FITT Individualanog Plana Ishrane

Verujem da vas od svih silnih saveta na koje nailazite ponekada zaboli glava i da vam na kraju nije jasno kome treba da verujete i kako treba da se zapravo hranite.

Kilograme skinuti nije teško, svako će naći ovaj ili onaj način, ono što jeste teško i što je izazov je da se željena telesna masa dugoročno održava.

Upravo uz FITT Metod vi ćete naučiti kako da trajno održavate željenu telesnu masu.

Ne savetujem vas kako da gladujete ili izbacujete liste namirnica iz ishrane, ne učim vas da kupujete šejkove ili preparate da biste postigli željeni izgled. Ne učim vas da je hrana zdrava ili nezdrava, kao ni dobra ili loša. Hrana je hrana i ona može biti samo nutritivno bogatija i nutritivno oskudnija.

Učimo kako da na osnovu ličnih potreba, želja i ukusa sami sebi u budućnosti kreirate idealne obroke i vodite svoju ishranu na način na koji se najbolje uklapa u vaše potrebe.

Ako vas interesuju iskustva nekih mojih klijenata do sada, možete ih pročitati na klikom na link ovde 

 

Prijave na:

     

     

    FITT Individualan plan ishrane uz koji najlakše i najefikasnije stižeš do željenih rezultata.

    Ne savetujem vas kako da gladujete ili izbacujete liste namirnica iz ishrane, ne učim vas da kupujete šejkove ili preparate da biste postigli željeni izgled. Ne učim vas da je hrana zdrava ili nezdrava, kao ni dobra ili loša.

    Učimo kako da na osnovu ličnih potreba, želja i ukusa sami sebi u budućnosti kreirate idealne obroke i vodite svoju ishranu na način na koji se najbolje uklapa u vaše potrebe.